lördag 15 oktober 2016

Gift

Efter en god frukost gav jag mig iväg mot stan och gymmet. Första stoppet var dock i guldsmedsaffären, min ring har kommit! Jag lämnade in min vigselring på lagning för SEX VECKOR sedan! En diamant hade lossnat, så den behövde lagas. Då sa de att det skulle ta TVÅ veckor. Nu har jag äntligen fått tillbaka min vigselring och hoppas att den håller minst 13 år till! Innan jag hämtade ut den, lämnade jag in förlovningsringen på putsning så att ringarna matchar varandra. De fixade det under tiden jag körde bodypump, så det var perfekt. 

Idag körde jag passet som kund. Kollegan Camilla instruerade. Jag hade blivit tillfrågad innan om jag ville instruera passet, men sa nej. Det är så tråkigt, som igår på vinprovningen, att tänka sig för hela tiden. Vinprovningen är bara en gång om året och då vill jag kunna prova utan att veta att jag ska upp och instruera dagen efter. Passet gick bra. Men jag kan åter igen bevisa att jag bränner mer kalorier som instruktör än som kund. Idag stannade det på 400! Förra lördagen på 550! Det är en stor skillnad... Tur att jag gick till stan idag. Men på hemvägen plockade jag upp bilen som vi lämnade igår när vi åkte pendeln. 

Fint med höst

Bodypump 99

Två ringar igen ❤️



1 kommentar: