tisdag 16 februari 2016

T som i....

Träningsvärk! Jag gjorde något rätt igår för idag har jag träningsvärk i framsida lår! Underbart! :)

Tisdag! Tisdag betyder bodypump. Bodypump med träningsvärk... Och med bästa Christin vid min sida. 

Dagen instabild... 


Totalfjasko! Mitt pulsband gick inte igång idag, så från att jag brände 500 kcal igår på passet till 0 idag under dagens pass. Kanske dags att byta batteriet igen? 

Tandhygienisten! Hade på mig tröjan jag fått av klassen idag när jag var hos tandläkaren och tänkte att jag kanske kunde gå som 15-16 år idag på prislistan... Men nej, 960 kr fattigare blev jag...

Det var ju värt ett försök...

Take out! Firar att jag varit mamma i 13 år idag! Då fick det bli wook med vårrullar! 

Och ett glas rött förstås!

Tonåring! Idag blev vår son tonåring! Tänk att det var 13 år sedan vi höll honom i våra armar för första gången. En stor kille redan från början med sina 5090 gram på sina 53 cm. Han är otroligt omtänksam, lugn, lat, speltokig, snäll och helt klart bästa killen i hela världen. Jag älskar honom till månen och tillbaka, precis som hans lillasyster och pappa. Grattis finaste David på din 13-årsdag! 

Donken, när tonåringen får välja...

Tio. Tio NO-prov kvar att rätta. Gjorde hälften igår. Nu blir det resten. En lärares kvällsnöjen titt som tätt. Snart klar! 





2 kommentarer:

  1. Toknöjd Tjej Tackar Toppen-Kicki, Totalslut :)

    M a o, tack för bra pass bästa Kicki-vännen, jag är härligt slutkörd i kroppen nu :)

    SvaraRadera
  2. Go du är! Tack själv vännen ❤️

    SvaraRadera