fredag 12 februari 2016

Musikintervaller

Idag blev det en snabb runda på stan efter jobbet och sedan en långsam runda i 5 km i Bondebacka. Jag körde musikintervaller. Eller låtintervalker. Efter varje låt tog slut gick jag mellan två lyktstolpar. Efter låt tre fotade jag dock istället...

Dagens instabild... 

Den här bilden tigs 15 minuter tidigare: 

Här snöade det mer men var ljusare än här...

Eller så var det här mer i motljus trots att det var molnigt...

Mumsigheter

Efter maten cyklade jag ner till bästa Christin en sväng på vinmys. Fyra timmar senare, go, glad och mätt efter kex, ost, nötter, bär och vinfrosseri, cyklade jag hem igen efter att ha tankat på med Christintid. Mysigt värre! Välbehövligt för själen och måendet att komoismysa. 

Imorgon ses vi igen, men i träningssalen! Välkommen helg, jag älskar dig! 




1 kommentar:

  1. Jaa, K(Ch)ristin-mys är det bästa, både i soffan och på gymet ❤️

    SvaraRadera