tisdag 23 februari 2016

Besiktat, strykt, rensat och tränat

Dagen började med att jag besiktade bilen, som gick igenom utan anmärkning! Direkt efter det åkte jag och lämnade bilen på service och gick hem därifrån. Promenaden tog 35 minuter. Väl hemma tog jag tag i strykhögen. Under tiden kollade jag på "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" på Netflix. Den var bra! 

Promenad 2 ggr 35 minuter med storytel i öronen.


Efter det och lunch rensade jag i skafferiet, tömde glas, plast och pant. Två tvättmaskiner hann jag också med. Sen var det dags att gå och hämta bilen igen. Väl hemma var det dags att börja laga mat, men då kom maken hem och tog över. Köttfärssoppa ville jag ha, och det fixade han. Då passade jag på att byta ut uppvärmningslåten till kvällens Bodypumppass. 

Dagens instabild. 







1 kommentar:

  1. Ser ut som en skön dag, även om det kanske inte var det roligaste vädret att promenera i. Fast med storytel försvinner ju tid och rum, du kanske inte ens märkte något av vädret ;)

    SvaraRadera