onsdag 24 februari 2016

Morgonlöpning och massage

Idag skulle det ha varit vilodag. Men när man vaknar och tittar ut och ser att solen skiner från en klarblå himmel och att det bara är en minusgrad så skriker det "ut och spring" i hela kroppen! Det var bara att lyssna! 

Det spirar i hela kroppen! 

Hoppetossa...

Sen satt det bra med frukost! 

Efter lunch, soppa från igår, så åkte jag och sonen iväg för att fixa hans blodprov. Idag gick det bra! Fast han var nervös innan för att det skulle bli som sist. Jag förberedde med emlaplåster först och det gick hur bra som helst! Han var såå stolt efteråt! 

Efter det åkte jag på massage! Efter massagen, som var lika underbar som vanligt, hämtade jag barnen och så åkte vi ner till kiosken vid bandyplan för att jobba. Gissa om jag blev glad, överraskad och förvånad när bästa Christin kommer dit med blommor och choklad till mig. Bara så där. För att hon gillar mig. Precis som jag är. ❤️

Överraskad och glad! ❤️

Två timmar senare åkte vi hem för att ta emot S och S som var på ingång för att se säsongspremiären av "Grey's anatomy". En mysig tjejkväll med kex, ost och te. Det var länge sedan sist...

Jag ser gärna att vädret blur lika bra imorgon igen! Alldeles Underbart! 

Nu är halva lovet förbi... Tänk vad fort tiden går. Imorgon är första planerade aktiviteten kl 17.00. Då är det CXworx! Fram tills dess är det ledigt... Love IT! 









1 kommentar:

  1. Tror minsann att du kunnat vara ute och fått lite sol på näsan idag också ☀️😊👍

    SvaraRadera