söndag 14 februari 2016

Helgen som flög förbi?

Herregud, vad händer med tiden när det är helg? Swisch, swusch och det är söndagkväll... Just nu sitter jag i soffan med ett glas rött och väntar på att den amerikanska ryggbiffen ska bli klar... Maken och sonen fixar kvällens lyxmat! Inte varje dag man lyxar med kött som kostar 400 kr/kg, men ibland så... Idag är ju ingen vanlig dag utan alla hjärtans dag!

Jag är nyduschad, i mysisar och myser i soffan. Jag har precis varit på Actic och kört CXworx som kund idag. Kollegan Maria hade bytt ut två låtar från release 11. Det var kul! 

Dagens instabild... 

Innan det var våra vänner från Västervik här på fika. Dottern spelade cup här i stan och passade då på att komma förbi efteråt.  Grannarna var också här, så med andra ord var vi tillsammans igen, vi som reste till Gran Canaria ihop. Vi alla förundrades över att det kändes snarare som en månads sedan vi kom hem och inte bara en vecka sedan... 

Mina finaste... ❤️❤️❤️

Min alla❤️present från maken! :)

Nu kan jag med andra ord både springa, gå och åka skidor i mörkret! ❤️

Igår var det bodypump på förmiddagen. Sen kollade vi på mello hos grannarna. Däremellan var det röj i dotterns rum! Fyra timmars slit! Men nu är det rensat och städat och fint igen! 

Och Aperol Spritz innan mello... 

Nu är det maaat....

Hasselback, ryggbiff, bea och sallad...

Perfektion! ❤️









1 kommentar: