torsdag 4 februari 2016

Polar under ytan?

Igår var det mitt andra vattengympa pass där jag provade att ha pulsbandet på mig. Men det fungerar inte! Varför inte? Det är vattentåligt till 20 meter! Mitt pulsband är som Max 70 cm under ytan typ! Första gången, dvs i måndags tänkte jag att det satt för löst runt bröstet och drog åt det igår för att det skulle ha kontakt hela tiden, men icke sa Nicke!?! Passen får verkligen pulsen att slå i höjden och därför ville jag kolla puls och förbränning under passet... Kanske provar idag också... 

Igår var det strålande sol och klarblå himmel hela dagen lång. Vi blev nog småbrända allihopa! Och idag är det vår sista heldag här! Imorgon kommer taxin och hämtar upp oss kl 12.40, så vi hinner träna bodybalance, äta frukost, äta lunch i snackbaren och sola och bada fram till kl 11.30. Kl 12.00 ska vi varautcheckade och klara. Sen bär det hem till Sverige och jobb och skola igen. 

Men först, en heldag här! Just nu ligger jag på en solstol jag paxat vid poolen... Solen gick precis upp och det är 18 grader varmt. Jenny har varit uppe varje morgon och fixat stolar, men idag har hon ont i magen. Det måste vara något i alkoholen... Först var det maken, sen Ulrika, igår Håkan och nu Jenny. Barnen känner inget så det måste vara alkoholen, för den rör ju inte dem. Idag blir det läsk hela dagen! Vi har vin och så på rummet som vi har köpt, så det får vi dricka ikväll, vår sista kväll! 

Nä, nu ska jag gå upp och väcka familjen och gå och käka frukost! Efter det ska jag köra CXworx. Ha en härlig torsdag! Det hoppas jag även att vi får! Och att alla håller sig friska.... 

Solen går upp...

Ingen mojito idag...

Kanske blir det ett dopp i havet igen...

Jag älskar palmer! 




2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att ni andra klarar er :) Njut av sista tiden och ha det så bra ni bara kan ❤️

    SvaraRadera