onsdag 23 december 2015

Uppesittarkväll

Sitter nu, mätt och belåten, i soffan och tittar på Ingvar och Bingolotto. Jag tittar på Bingolotto en gång om året, och det är just den 23/12. 

Mätt och belåten efter makens goda porterstek med hasselbackspotatis. 

Tidigare idag var jag i min hemstad och fikade med vänner från förr. Vi ses 2 ggr om året, vid jul och vid midsommar, och pratar om allt och ingenting. 


Dagen började redan innan klockan 8.00 idag. Kl 8.30 var jag nämligen på bodybalance på Actic. Riktigt skönt att väcka kroppen med just bodybalance. Innan passet började så gick jag 10 minuter på bandet, i strumplästen. Jag hade nämligen inga skor med mig idag...

Sen var det det här med lucka 23... 
Duger 23 hundra steg innan frukost? 

Det får det nog göra är jag rädd...

Imorgon är sista dagen på julkalendern och lucka 24 får bli 24 praliner... Näe, jag skojade bara lite... Det får bli 24... Ja, vi får väl se imorgon... 24 julkramar? Vad gör du imorgon?





1 kommentar:

  1. Klart det duger! Jättebra jue :) En härlig känsla att vara färdigtränad tidigt och sen träffa kompisar och kunna njuta av att sitta still en stund :)

    SvaraRadera