fredag 4 december 2015

Helga

Stormen Helga kom samtidigt som helgen. Blåst och storm och inget bra väder för varken löpning eller julshow i Norrköping! Vi bestämde oss redan vid kl 13.30 att blåsa av julshowen. Att åka 18 mil i storm känns sådär... Vet inte om vi kommer dit och/eller hem. Det är inte värt det... Igår bestämdes även att tjejernas bandycup ställs in. Känns trist igår, men klokt idag! Sargerna och målen (och spelarna) skulle mer eller mindre blåsa av planen. Helga, vad du ställer till det! 

Dagens lucka, nr 4, skulle ha varit 4 km löpning men fick istället bli 4 tabataintervaller. Jag körde Kettlebellsving, steg/hoppsan upp och ner på brädan, omvänd burpee på brädan och avslutade med dynamiska utfall. Tyvärr blev jag avbruten mitt i, vilket syns på kurvan. Straffet jag fick var att börja om från början på den intervallen. 

Nu blir det istället hemmamys hela helgen. Jag har galet mycket att rätta! 6 matteprov och 3 NO-förhör så jag lär ha att göra! 

Morgondagen börjar med att jag instruerar bodypump 96 då min kollega blivit sjuk. Längtar redan! Hoppas kunderna vågar sig ut... 

Visst kan man träna i klänning?!?

Så kan det gå i stormen... 

Och så... 




1 kommentar:

  1. Såklart! Kan du springa i kjol kan du träna i klänning :)
    Vad hon ställer till det den där Helga där hon drar fram!

    SvaraRadera