onsdag 2 december 2015

Jävligt jobbig julkalender

Jag hittade precis en rolig julkalender! Jag hittade den via Annas blogg piggelina, som hade hittat den via Saras blogg träningsglädje. En öppen men rolig tränigskalender! Du ska bara ta datumet (1-24) och hitta på någon rolig aktivitet till den. Tex:

1 Bodypumppass (igår)
2 enminutsplankor (idag)
3 jägarvilor
4 km löpning 
5 intervaller innan frukost
6 km PW 

Osv... 

Istället för 2 enminutsplankor (vilodag idag) så kan man välja 2 st 10 minutersintervaller, 2 mils löpning eller 2 pass. Fritt val! Sara hade ett förslag för de som inte ville/orkade/kunde hitta på egna: 


Vad säger du? Hänger du på? 

  Dagens fina soluppgång! 

  
Min grattishälsningar till mamma. 61 år ung idag. 









1 kommentar:

  1. Hittade också den, sent igår kväll. Då var det alldeles för sent med en mils valfri träning men om jag tänker att jag börjar med EN vilodag så kan jag ju få till det :) ;)

    SvaraRadera