måndag 28 december 2015

Bodypump till lunch?

Idag var jag uppe tidigt! Kl 8.15 hade jag tid hos min nageltjej Jomana. Det blev guldfärgade naglar nu till nyår. 

Efter det åkte jag och handlade mm innan det var dags att bege sig till gymmet för att instruera bodypump. Jag hade bytt ut maglåten precis som planerat såhär efter jul. 

Det var ett grymt motiverat gäng på dagens pass! Riktigt kul! För att få njuta lite av det vackra vädret så gick jag dit och hem. Det är ca 3 km till stan enligt gps:en så det blev alltså 6 km promenad också. 

Nu har jag duschat, ätit och tvättmaskinen jobbar för fullt. Solen börjar gå ner och min längtan att vara ute i snön har mättats! Skulle dock vilja hinna med ett löppass på snö... Ligger snön kvar på onsdag? Det håller jag tummarna för! 

Instruktörsbilden är gammal dock...

Guldiga värre! 

Våfflor med sylt... 





2 kommentarer:

  1. Åh, våfflor - det var längesen! Gott!!

    SvaraRadera
  2. Nja... Det var nog mer latmasken än finsmakaren som tog överhand...

    SvaraRadera