onsdag 30 december 2015

Oj vilken dag!

Tänk att jag hade ställt klockan imorse igen. Den behövde som vanligt inte ringa eftersom jag (nästan) alltid vaknar innan... Den här gången för att bli upphämtad av bästa Christin och bege oss till gymmet för vår gymdate! Och vilken date vi hade! 
Passet hade vi pusslat ihop förra tisdagen när vi träffades och drack lite vin. Passet kändes skrämmande och jag var nervös innan vi ens hade börjat..,

Vi höll dock inte planen fullt ut. Eftersom grannen R kom när vi precis hade börjat så ersatte vi utfallsgång med vikt mot att testa marklyft! Vi testade med 60 kg! Hur kul som helst. Sen skippade vi trx och minskade tid på rodden, men passet känns ändå kan jag lova. 

Här är ett axplock av dagens övningar.

Passet blev såhär och tog 75 minuter

Passets data i siffror

Och som pulskurva...

Efter träningen käkade vi lunch, jag duschade, sen gav vi (jag och familjen) i väg på en prommis till Bondebacka för att soela discgolf. 

Bilderna blev mörka, men det var soligt och ljust. Och supermysigt! 

Efteråt gick vi till fiket och fyllde på depåerna lite. Det var vi väl värda! 

Sen har jag pluggat Cx-koreografi! På söndag smäller det! Då kör jag och kollegan Maria ett releaseteampass! 

En ovanligt bra tisdag enligt mig. God natt! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar