söndag 13 december 2015

Lucka 13!

Titta, vad jag hitta! 

Oj, halva priset... Bara idag... 



Sist jag sprang tjejmilen var 2006! Det var mitt allra första millopp! Nu, tio år senare är det dags igen... Bara så där... Det jag minns var att det var trångt, mycket levande musik, folk längs hela banan som hejade på och glädje! Det ska bli jättekul! Det lär inte bli ett lopp att försöka persa på men ett myslopp med bara tjejer! Med bästa tjejen! Christin och jag bokade oss nu ikväll... Ska du med? 



2 kommentarer:

  1. Vad härligt med ett mys-pys-lopp med dig :) Vi har klarat av "detregnarpåtvärenochärkallt-lopp", loppet där du fick "dra" hela vägen, lopp där vi var jämsides hela tiden utan att vi planerat det, vi ska även klara av duo-lopp och gemensamt göteborgsvarv innan mys-pyset :)

    SvaraRadera