måndag 21 december 2015

Lucka 18-21

Julkalendern, den jävligt jobbiga, rullar på. Lucka 18 och 19 bestod av slalomåk. Jag ska dock erkänna att jag inte räknade åken, men jag åkte så mycket jag orkade! Minst 18-19 åk per dag! 

Lindvallens Gustav och Lisa... ❤️

Idag gick jag 21 minuter på löpbandet innan lunchpumpen. Lunchpumpen är 5 minuter kortare än vanliga passet så antingen tas utfallslåten eller axellåten bort. Idag togs axellåten bort. Jag tar aldrig bort axellåten när jag instruerar lunchpass. Axlar är enligt mig en viktig muskelgrupp att träna i vårt stillasittande samhälle, och ben kör vi ju ändå i benböjslåten, låt nr 2. På måndag är det jag som instruerar lunchpasset. Gissa vilken låt som tandbortfall då...

Eftersom axellåten togs bort kom jag på att jag kunde köra 20 axelpressar i gymmet innan jag åkte hem. För visst kan man öppna en lucka en dag för sent? 


Annarsidag har jag agerat taxi. Började dagen med att skjutsa svärmor till sjukhuset på ett läkarbesök. Sen hann jag köpa lite julklappar innan jag hämtade mamma och skjutsade henne till jobbet. När jag ändå var på stan så stannade jag kvar där och gick ner tidigare till gymmet och gick på bandet innan passet. I uppförsbacke. Brände skönt i sätet! :-)

Kvällens middag och presenter.

Nu ikväll kom min ena pappa min ena syster och gratulerade mig och dottern. De åt kvällsmat med oss och även lite fika innan de begav sig hemåt igen. Vi hade önskat oss var sin väska/bag. Dottern en svart Michael Kors väska och jag en ny golfbag. Vi blev både väldigt glada och nöjda när vi öppnade våra paket. 

Bästa Christin kom förbi en snabbis med iForm och i brevlådan låg ToppHälsa så kvällen är räddat trots att maken är på julbord. 


En ovanligt bra måndag! ❤️ Julklapparna är inslagna, tvätten tvättad och jag sitter och njuteri soffan efter en aktiv dag! 





1 kommentar:

  1. visst kan man öppna kalendern i efterhand :) bra jobbat Kicki :)
    Vad härligt att presenterna fortsätter rulla in, snart jul också jue :)

    SvaraRadera