torsdag 17 december 2015

Den som söker finner?

Presenterna fortsätter rulla in... 

Den här smarriga chokladasken fick jag igår av min lärarkandidat för att det var hennes sista dag hos mig. Mums! Hon känner mig verkligen, mina favoriter! 

Igår var det den 16/12... 16 är Inte en lätt siffra att hitta fast man söker med ljus och lykta... 

Duger 16% brända fettkalorier?

Eller kan jag räkna 16 hela + 16 halva minutrar? Då blir det 16 + 8 = 24 min... 

Hur som helst så blev det en runda i mörkret igår. Planen idag var 17 korta intervaller på löpbandet men känner mig lite lätt svullen i halsen och vill inte dra på mig något nu eftersom vi åker till Sälen i eftermiddag! Och just halsen är jag rädd om! Efter 2-3 lunginflammationer blir man lite harig... 

Mörkt som om natten, fast klockan var 16.00! Vänta, där kom 16 igen... 

Summa summarum: det bilen 16 hela och 16 halva minuters löpning kl 16 den 16:e. Det får duga! 

Nu måste jag komma på vad som ska ersätta min 17 tabataintervaller på löpbandet... Vad sägs om att äta 17 praliner ur min chokladask?

Nä, nu är det dags att kicka igång årets sista arbetsdag, som är en halvdag! 

1 kommentar: