söndag 4 maj 2014

Vilodag, dop och exprapass!

Ja, i fredags blev det ingen kettlebell express. Det är ju ett 30 minuters lunchpass, men kände att kroppen behövde vila. Jag kör ju alltid två pass på torsdagarna så vilan var behövd! 

Igår var det dop för mina två systrars döttrar. De är 5 respektive snart 4 månader gamla och ursöta. De var så duktiga och bägge somnade efteråt av uppståndelsen.

Väl hemma igen så däckade vi i soffan. Maken somnade och barnen och jag tittade på Mr Bean på semester. Eller rättare sagt, jag såg på den, eftersom barnen tröttnade en efter en. 

Efter det kände jag att jag ville röra på mig så jag tog en promenad. Skönt! Min nya ljudbok är riktigt bra. Jag vill lyssna på den hela tiden, men det kan jag ju inte göra för jag vill inte heller att den ska ta slut! Den handlar om mord under självaste Sthlm marathon 2012. Det var den dagen min syster gifte sig och Sthlm marathon slog köldrekord med 4 grader, regn och näst intill storm.



Sofie Sarenbrant heter författaren som skriver om polisen Emma Sköld. 👍

Nu är det snart dags att dra sig mot gym nr 2, spartan, för ett ersättningspass för annandag påsk! Ska bli kul! Men först frukost!!! Hoppas vi är fler än 8 som vi var i torsdags (1 maj) men det är inte säkert...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar