onsdag 28 maj 2014

Då så!

När man inte riktigt kan bestämma sig så får man ibland hjälp! Igår när det var dags för mitt bodypumppass så kom vår instruktörsansvariga och berättade att CXworx kommer att försvinna från vårt gym till nyår. Men pumpen kommer finnas kvar. Men då tror jag nog att jag lägger av helt. Jag har ju velat en tid fram och tillbaka... Just nu är det kul och jag känner mig stark, men faktum är att den andra träningen är ännu roligare! Med andra ord lutar det åt att jag kör fullt fram till min 40-årsdag, sen går jag i pension. I instruktörspension! 

Passet igår gick bra. Kände mig stark. Har nu bytt ut 5 av 10 låtar. Igår var det utfallslåten som byttes ut mot 81:an. I den är det dynamiska utfall bakåt och utfall med höga knä samt hopp! 


Idag är det träningsvila! Imorgon drar vi till Italien!!!!

2 kommentarer:

  1. Hmm, låter inte bra det där. Mitt kort går ut i september, kanske blir nytt gym efter det då. Ha det jättekul i Italien, hoppas ni får fint väder, goda viner och de bästa pastarätterna!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara fantastiska härliga Christin, du är bäst!!!!
      Du behöver verkligen inte byta gym för min skull! MEN om du vill köra ex bootcamp i höst så kör jag gärna med dig! Testa 8 v, så kan du köpa kort på Actic igen... Ifall du inte fastnar som jag ❤️😘😘
      Älskar dig vännen!

      Radera