måndag 12 maj 2014

Trött och rastlös

Kände mig hur trött och seg som helst när jag kom hem från jobbet idag. Samtidigt kände jag mig rastlös... Ingen bootcamp idag. Hm... Kanske skulle jag åka ner och köra bodypump... Eller kettlebell... Kollade med bästa Christin och hon skulle köra pump för då kunde vi köra ihop, men hon var förkyld och var tvungen att avboka. Så då bokade jag mig på ett 'kettlebell och Bulgarian bag'-pass istället. 

Vi var tre tjejer och sex killar plus instruktören Jenny. Kul pass men det blur inte samma sak när man inte känner någon. Ingen att stöna och stånka med och pusha och bli pushad av. Men kul.

Vi värmde upp med 30 sekunders intervaller med kettlebellen. Sen körde vi 5 minuters omgångar. 3 omgångar med Kettlebell och 2 omgångar med Bulgarian bags samt en omgång för magen. Nice!

Såhär ser resten av veckan ut:


På lördag ska jag och bästa Christin äääntligen åka iväg på hennes 40-årspresent från mig. (2,5 år senare....)
Det ska bli sååå kul. Hoppas väderprognosen håller i sig:


Nu är det snart Biggest loser!!! 😊







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar