torsdag 8 maj 2014

Slut!

Idag var sista passet på bootcampen. Hur kan åtta veckor gå så fort? Det har varit såå kul. Självklart hoppar jag på nästa omgång också. Den börjar den 19/5 så det är en vecka uppehåll först. Det blir bra för mitt knä känner jag. Jag hade först tänkt fortsätta köra måndag och torsdag (kettlebellpass) men ska nog ta ledigt den veckan för att vila kroppen och speciellt knäet lite. 

Cx-passet innan var också kul då bästa Christin var där!

Imorgon bitti ska jag göra en ny tanitamätning. Den förra vägningen gjorde jag den 10/2, så det är ca tre månader mellan dem. Min plan är att göra en mätning till i mitten av juli när nästa bootcamp är slut. Så håll tummarna att det visat någon liten förändring. Mätningen på bootcampen visade att jag gått ner 1 kg och minskat 1 cm i midjan på åtta veckor!!!!!

MEN känslan är att det stramats upp här och där! Imorgon får vi se... 

Nu njuter jag av Berg och Meltzer! Faan vilka sköna brudar!!!! Vill oxå vara där! 


Yes, I like it!!!! Vad säger ni Carina och Christine? 😊




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar