torsdag 1 maj 2014

Sååå kul!

Gud vad jag gillar att köra bootcamp!!! Så kul! Peppande instruktörer och andra bootcampare! Nya upplägg och övningar hela tiden. Skitkul! Tyvärr är ju den här omgången slut nästa vecka men jag har anmält mig till nästa omgång! Det blir bara en veckas uppehåll så drar det igång igen! 👍😊👍

Idag körde vi tre 'stationer'. På varje station körde vi 12 min fullt ös!


På första stationen körde vi det som står i översta vänstra rutan. Utfallsgång med 10 kg kettlebell i varje hand. Bridge var med 40 kg stång över höften. Puh!

Andra stationen var utomhus. Farmers Walk med 16 kg kettlebell i varje hand och gå 200 meter. Helt slut i underarmarna!!! Boxjump klarar jag nu (stolt) och 15 kg slam ball är grym! 

Tredje stationen var rodd först, sen armhävningar, airsquats och situps innan 50 svingar med tung kettlebell. Underarmarna har fått jobba hårt idag!



Men så kul!!! På söndag fm är det ett ersättningspass så då är det dags igen!

Jag hade även mitt cx-pass innan. Jag bytte ut uppvärmningslåten idag till en bonuslåt på cx14. Mycket folk idag vilket var roligt. 

Nu är det myskläder som gäller och mys i soffan. Orkar nog inte ens lyfta fjärrkontrollen.. :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar