lördag 10 maj 2014

Vick

Idag fick jag vicka på CX:en då Maria vaknade febrig och sjuk. Mkt folk och bästa Christin på plats! Kul :-)

I morse var jag på tanitavägningen. Det var också kul! Jag hade gått ner 1,7 kg sen sist men ökat i muskelmassa. I allafall i armar och bål. Benen hade snarare gått åt motsatt håll... 




Det är faktiskt just på armarna som jag märker en liten förändring. När jag borstar tänderna... Inte att jag står och tittar på mina muskler utan att det typ är enda gången jag faktiskt tittar mig i spegeln!!! Jag suger verkligen på det. Jag kan gå en hel dag osminkad och inte upptäcka det förs långt in på eftermiddagen... Jag tittar aldrig på mig självi spegeln!!! 

Har varit så irriterad över att jag bara gått ner 2 kg sen nyår trots att jag äter skapligt och tränar ganska mycket, men nu känns det såå mycket bättre när jag ser att det faktiskt händer något sakta men säkert! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar