lördag 9 april 2016

Utomhusdag och kärlek

Mellan kl 9:00-12:00 var vi på golfbanan och krattade löv samt plockade pinnar! Det var städdag idag. Efter det åkte vi hem, åt lunch och sen åkte jag till Actic på möte. Direkt från mötet åkte jag sedan tillbaka ut till golfbanan och gick en 9-hålsrunda med maken och grannen. Grannen hade med sig en caddy idag, dottern på 5,5 år! 

Vi städa hål 17! 

Årspremiär för keps.

Nu har vi precis kommit hem från makens ena syster. Min svåger fyllde år och vi åt god mat, tårta och spelade favoritspelet 'rita och gissa'. Idag var även barnen med och spelade...

Förlovning! När vi sitter hos makens syster ska jag visa något på Facebook och får då se att min yngsta bror har förlovat sig med sin Ida! Grattis Oskar och Ida! ❤️


Imorgon är det dags för en ny runda golf. På kvällen står även Cx och Sh'bam på schemat. Hinner kanske med en kort löparrunda också? Vi får se... Jag borde springa, men det är så mycket annat skoj imorgon också... Det blev iofs ingen träning varken igår eller idag...


2 kommentarer:

  1. Vilket bra väder ni fick på städdagen, perfekt. Ska bli kul att läsa vad du tycker om Sh'bam :)

    SvaraRadera