tisdag 5 april 2016

I mål

Idag gick jag i mål. Jag gjorde årets hundrade pass på årets 96:e dag! Utmaningen är att träna 100 pass innan midsommar, och det är ju inte så svårt... 

Pass nr 100 år 2016 var bodypump!

Bästa Christin var med på passet ikväll och då är det alltid extra roligt. Passet gick bra även om musiken spökade lite ibland... 

Nu ikväll har maken och jag bokat in alla hotellövernattningar för sommarens resa söderut. Det blev totalt 8 hotellnätter i 4 länder. Hälften av nätterna är i vårt älskade Italien... Sen ska vi ju till Rom i höst, bara maken och jag, utan barn. ❤️

Dagens paket på posten! 

För två veckor sedan beställde jag ett par 2XU kompressionstights och idag fick jag dem. Jesus vad tighta de är! Men det är  klart, det är ju kompressionstights! De ser äkta ut. Och de påstås vara äkta vara. Men vad vet jag? 274 kr är de värda vilket fall som helst! Nu ska de bara tvättas och sedan provas in action! På en löprunda i helgen kanske? Men nu ska jag sova! Sov gott :)





4 kommentarer:

  1. Natti natti! Grattis till de 100!! Grymt!!!

    SvaraRadera
  2. Snygga och grymma tights, men tajta... Jag kör XL i mina:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smart Stina! Får ta större strl nästa gång! Sådana som man kan andas i :)

      Radera