lördag 2 april 2016

Lördagsfys

Dagen började med brakfrukost innan det var dags för bodypump. Kollegan Christine var äntligen frisk och höll i passet. Det kändes ganska bra trots att jag sträckte mig vid baksida axel/skuldra igår på golfen. Jag körde iofs med lättare vikter idag än vad jag brukar men ändå! Lördagsfys och samtidigt lördagsmys... 

Efter lunch var det dags för golf igen! Två män hade bokat på sig på makens och min tid och jag var jättenervös! Det märktes på resultatet på de två första hålen, men sen gick det bättre! Jag skrapade ihop 20 poäng och sänkte mig alltså två steg till! Det närmar sig hcp 36 sakta men säkert! 

Nu ska vi duscha, ladda om och göra oss redo för 14-årskalas! Trevlig lördag! 

Dagens pumppass som kund! 

Jag och mina klubbor! 


2 kommentarer:

  1. Heja Kicki i jakten på hcp 36 :)

    SvaraRadera
  2. Tack! NU börjar abstinensen att sätta in... Har inte spelat sen i lördags!

    SvaraRadera