tisdag 19 april 2016

Sista passet...

... på ett tag. Ja, fr.o.m. Nästa tisdag är det tomt på schemat kl 18:30. Idag körde jag sista tisdagspasset för i vår. Nu är jag vikarie fram till sommarschemat och har till hösten önskat en ny dag för att instruera bodypump! 

Passet gick bra! Några av kunderna, stammisarna, tackade och tyckte det var synd att passet togs bort. Jag tycker det är bra. Kanske kan de andra pumppassen bli helt fyllda nu fram till och under sommaren. Det märks tydligt så här års att folk inte vill gå in och träna på samma sätt när dagarna blir ljusare,  längre och varmare. Helt förståeligt! 

Igår hade jag träningsvärk i magen efter söndagens Cx-pass och imorgon får jag säkert träningsvärk efter dagens pumppass. Jag har ju inte kört pump sen i tisdags! Annars brukar jag ju köra tisdag och lördag... 

Dagens instabild...

Nu är det läggdags! Imorgon är det golfträning för barnen så då tänker jag passa på att öva lite också! God natt ❤️

2 kommentarer: