söndag 10 april 2016

Golf och Sh'bam

Förmiddagen var lugn och skön. Efter lunch gick vi ut på en 9-hålsrunda. Idag hade ett par från Mjölby bokat på sig. Den här gången var jag inte riktigt lika nervös som första gången någon bokat på sig. Hur det gick? Bättre mot slutet.., 

Jackan åkte av och på, av och på...

Väl hemma hann vi ta en kopp kaffe och slappa lite innan dottern och jag åkte ner till gymmet för att prova Sh'bam! Passet är 45 minuter långt och efter 30 minuter hade dottern tröttnat. Och var trött. Men hon klrde på sista kvarten också. Hon ska vänta lite med att börja på gymmet sa hon. Vilket låter bra! Men nu har hon testat och själv bestämt att i typ åk 7, vill hon prova igen. Det låter bra! 

Vad tyckte jag om passet då? Kul, men det skulle vara ännu roligare (och lättare?) med ett glas vin eller två i kroppen... Jag är såå stel! Jag ser ut som en... jag vet inte vad? Stel är jag, men har takt, men inget flyt och gung... Inget flow liksom. Har du provat Sh'bam? 

Såhär hoppas jag att veckan kommer se ut... Håll tummarna! 



2 kommentarer:

  1. Blir det mer Sh'bam eller var det mest för 0:s skull du körde?
    Veckan ser bra ut, vi får se hur vi sammanstrålar ;)

    SvaraRadera
  2. Det var enbart för O:S skull! Nästa söndag instruerar. Jag Cx och allt är som vanligt igen! :)

    SvaraRadera