torsdag 21 april 2016

4 x 4 min...

Ja, så började min torsdag. Platsen var löpbandet på Actic, tiden var 06:30 och planen var intervaller i 5 min/km tempo. Jag låg och tittade i 'stora löparboken för kvinnor' igår kväll innan jag skulle sova. Då körde de just dessa 4-minutersintervaller i 4:50-tempo först och sen i 4:40-tempo OM man siktar på halvmara under 1 h 45 minuter... Jag är suuupernöjd om jag kommer under 2 h igen, men då snarare 1:59 än något annat! Så jag tänkte att jag testar väl de här 'dödsontervallerna' och kör på 5-tempo första gången. Det gick bra, men sista intervallen var tung! Men nästa gång ska jag testa 4:55 eller ev 4:50-tempo. En månad kvar till Göteborgsvarvet idag! 

Fina intervaller... 

Dagens andra pass var CXworx! Nästa vecka ska jag byta ut en låt, frågan är vilken... Det får jag fundera lite över. 

CXworx på Actic! Dagens ena instabild...

Nu väntar jag på bästa Christin! Bordet är uppdukat! Proseccon är på kylning! Snart blir det babbel och bubbel 🍸

Kex, ost, marmelad och fröknäcke. Bara bubblet kvar att knäcka! Välkommen Christin! ❤️




4 kommentarer:

  1. Tack för bubbel-babbel-stunden ❤️
    Vad duktig du är! Vill också testa 4 min intervaller, snart så! :)

    SvaraRadera