måndag 2 januari 2017

Pass 2

Pass 2/100 blev alltså bodypump. Jag fick hoppa in och vikariera på dagens lunchpass, som jag ändå hade tänkt köra som kund idag. Så jag vaknade runt niotiden, låg kvar och drog mig lite och gick sedan upp och käka frukost runt kl 10. Vi elva körde jag ner dottern till tågstationen och åkte sen vidare till gymmet. Eftersom jag var där i god tid hann jag även att gå 20 minuter på bandet innan passet. 

Dagens instabild! Nytt linne och nya matchande skor. :)

Nu har jag precis kollat igenom bodypump 100 som jag körde senast den 10/12. Om 12 dagar är det release och jag ansvara för 4 låtar! Även CXworx  25 ska releaseas då. Då har jag två låtar jag ska instruera! Min plan: Sätta pumpen den här veckan och Cx-en nästa vecka. Sounds like a plan! 

1 kommentar:

  1. Fint linne och fina skor!!
    Såklart du fixar den planen, låter jättebra!

    SvaraRadera