måndag 9 januari 2017

Mörkerlöpning

Första arbetsdagen idag efter nästan tre veckors ledighet. Idag var det studiedag men imorgon kommer eleverna igen. Idag har jag planerat de kommande lektionerna den här veckan och fixat med vikarier. Resten hinner jag med imorgon.

Efter jobbet gav jag mig ut på en löparrunda i mörkret. Idag gick det lätt. Jag hade inte en enda gång tanken att jag skulle stanna och gå några steg! Det känns bra! Och ja, jag hade bodypump 100 musiken i öronen och gick igenom koreografin igen. Perfekt! 

Nu har jag duschat och nu ska jag fixa middag samt börja packa inför resan. Svarta kläder till begravningen och varma kläder till de övriga dagarna och nätterna! Husen är kalla, så pyjamas (eller i mitt fall underställ) behövs! 

Fokus + mobiltelefon = suddig bild...



1 kommentar:

  1. Idag hade jag också en sån löptur, lättsprunget! Bra jobbat som vanligt :)

    SvaraRadera