söndag 22 januari 2017

80-årsfest

Idag har vi firat min mormor som fyllt 80 år! Hon bjöd hela familjen på trerätters lunch på en lokal hon hyrt. Mycket smaskigt och trevligt. Träffade min kusin Rasmus och hans sambo och deras snart 2-årige son. Det var några år sedan vi träffades sist så det var kul. 

Annars då? Jag bytte bort mitt Cx-pass ikväll pga min hals som bråkar! Det är inte läge att bli sjuk nu! Men det är det väl aldrig... Jag är inte förkyld, hostig eller något, utan bara ont i halsen och känner nåt elände ner i bröstet/lungorna. Jag har ju haft lunginflammation mer än en gång och vill inte ha det igen... Så jag vilar! Jag har pass torsdag och lördag nästa vecka så jag har några dagar på mig att bli frisk.  Samtidigt vilar jag foten/hälen.

Så, en lugn söndag med andra ord. Nu har vi precis sett 'Bridget Jones baby' och skrattat gott. Men nu väntar sängen. Sov gott! 

Ena syrran med familj fattas, annars var mormors familj där. 

Min moster, mormor och mamma. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar