tisdag 20 september 2016

Vilodag

Idag vilar jag. Ibland är det underbart skönt! Att inte ha något planerat på kvällen. Jag kom hem runt kl 17:30 från jobbet. Slog mig ner i soffan och bläddrade genom några sociala medier och digitala dagstidningar. Maken höll på att fixa middag och kom ut och frågade on jag ville ha lite vin. En bra tisdag! En lugn tisdag. 

Nu har jag planerat det sista för imorgon. Proven i matematik är rättade och även där kan lugnet infinna sig. En stund iallafall. På torsdag är det dags att rätta nya prov, både i NO och matte... 

På fredag åker vi till bokmässan i Göteborg! Det ska jag planera för nu. Ska du på bokmässan i år? 


2 kommentarer:

  1. Härligt att du njuter av vilodagen och inte blir rastlös :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det! Ovanlig men välkomnande känsla. :)

    SvaraRadera