söndag 4 september 2016

Familjefejden

Idag var det dags för årets andra familjefejd i golf. Vi åkte upp innan och övade lite på ranchen innan det var dags för första tee. Idag spelade jag uruselt! Få bra, fina, raka och långa slag... Behöver jag nämna att jag kom sist? 14 poäng skrapade jag ihop... Dottern kom trea, men fick sin första boogie och var så glad över det! Maken kom två på 18 poäng och sonen vann med 19 poäng och sänkte sig därmed från hcp 51 till hcp 50! Grattis dubbelt upp! 

Hela familjen ❤️

Efter vår 9-hålsrunda åt vi lunch i Mjölby på Eat Aliano. De har buffé! Men näe, det var inget vidare... Men mätta blev vi! 

Väl hemma landade vi på altanen och njöt i solen en stund innan det var dags för mig att åka ner till gymmet och instruera CXworx. Bra med folk trots fin och solig höstkväll med sommarkänsla! 

Värsta sommarkänslan ☀️

Nu tar jag kvällen. I soffan! Huset städat, disken fixad och mätt och belåten (igen) efter kvällens grillning. Tack v 35. V 36, hit me (om några timmar...) 


2 kommentarer: