måndag 19 september 2016

Ett lugnt pass!

Målet med dagens Bodypumppass var att ta det lugnt. Jag skulle hålla tillbaka på vikterna och inte ta ut mig fullt ut. Och vet ni vad, det gick bra! Igår kände jag mig täppt när jag låg på rygg och instruerade. Idag instruerade jag inte, utan var bara kund, men jag sjöng med i låtarna utan att känna mig täppt när jag låg ner och körde bröst och triceps. Förkylning börjar äntligen släppa taget! 

Gammalt original, men men... 

Beviset!

Här ovanför har ni beviset! Jag brände endast 258 kcal vilket bara kräver 3 h återhämtning. De senaste passen har jag bränt över 500 kcal, så visst tog jag det lugnt! Känner mig stolt. Kroppen har gjort övningarna utan att pulsen blivit för hög. Nu hoppas jag att jag är helt frisk till lördagens pass så jag kan ta i igen! 

Huvudmålet är förstås att vara helt frisk på resan till Rom! ❤️

Det närmar sig... ❤️





1 kommentar: