lördag 3 september 2016

Inställd tjejmil

Ja, det blev ingen tjejmil idag. Världens bästa Christin har varit sjuk i över två veckor och då ska man inte ge sig ut en mil. Jag har knappt sprungit sen vi kom hem från semestern. Det har bara blivit 1-2 ggr/veckan. Mest 1 gång i veckan. Det räcker inte! Visst, jag hade tagit mig runt, och sprungit in runt kl 13:55 om jag får gissa. Milen borde jag klara på 53 minuter, men det är så trångt! Det får man inte glömma! 

Nästa inplanerade lopp är om två veckor. Men det är jag inte anmäld till. Jag tror jag nöjer mig med att vara hejaklack i år. Förra året persade jag på 51:33! Och fick ingen medalj! Medalj får man i år, men något pers blir det inte. Så jag står nog över. Kanske avslutar säsongen i Hässelby  som vanligt den 9 oktober, om det inte blir seedingloppet i Jönköping den 16 oktober. Om det blir seedingloppet så är det de enda loppen jag sprungit under 2016. Det första i Mantorp i mars och det andra i Jönköping i oktober! :)

Idag blev det bodypump som kund istället! Innan passet hann jag även gå 20 minuter på bandet. Lite aktivitet trots allt! Och snart ska vi gå 9 hål på golfbanan. Idag med maken och sonen, imorgon med hela familjen! Där är anledningen till att jag inte sprungit så mycket. Jag har golfat!!! 

Bodypump ✅

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar