torsdag 1 september 2016

CXworx

Idag klippte jag gräset som uppvärmning inför CXworxpasset. Det var 20 grader varmt, växlande molnighet och lite blåsigt. Men skönt ändå. Med min ljudbok i öronen så blir det som avkoppling! Aktiv sådan. Och så är man utomhus! 

Det var release 23 rakt igenom på Cx-passet. Jag var där som kund (vilket var väldigt länge sedan sist) och körde för kollegan Maria. Det gick bra, men trots att jag klarade av planklåten på tå mm, så blir det inte samma energi att köra som kund. Först tänkte jag att det berodde på att det är fastedag idag, men det var det ju även förra veckan. Skillnaden var att då instruerade jag! Från och med nästa vecka är torsdagspasset mitt! Så då blir det:

Jämna veckor: Cx tors och pump lör.
Udda veckor: Cx tors och sön.

Däremellan blir det två löppass och två golfpass. Och kanske någon yoga... 
Hur ser dina veckor ut? 

Efter passet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar