tisdag 8 september 2015

Tomt

Idag var det tomt på bodypumpen! Det var bara 14 -15 kunder och varken Christin eller Jenny var där. Det var inte många på spinningen eller på gymmet heller. Ibland är det sådana dagar. Jag misstänker speedway, fotboll och diverse sjukdomar. Alla är mer eller mindre förkylda såhär års. Och sen några föräldramöten på det. 

Jag kände mig dock stark idag! Härlig känsla. Men nu längtar jag efter det nya passet. På söndag är det dags för kvartalsutbildningen i bodypump 95! Idag fick vi releasen på mail men jag har inte hunnit kolla på den än. Hoppas hinna med det imorgon efter jobbet. 



Leendet når inte riktigt ögonen. Ni var saknade idag Christin och Jenny! På tisdag bjuder jag på ett par nya låtar från nya releasen! Längtar redan! 

1 kommentar:

  1. Åh! Spännande med nya låtar!!
    Hade gärna varit med ikväll också, trist att vara sjuk :-/ men lite bitterljuvt på något vis att längta också.

    SvaraRadera