måndag 7 september 2015

Spring och sving

Det blev inte intervaller imorse men det blev spring efter jobbet istället. Lockade med mig dottern ut på två varv och jag sprang tre varv till när hon återvände hem. Min runda blev totalt 7 km! 

Idag stämde Lofsans visdomsord ☀️
En av dagens instabilder...

Världens finaste dotter och jag



Sen var det matlagning och dags att äta innan jag tvingade med mig maken på en 9-hålsrunda. Och idag gick det bra!!! Min bästa 9-hålsrunda hittills! Känns som att svingen med drivern sitter skapligt bra. 
Fasta idag med kycklingsallad 

 Bana 5 på parkbanan

Retligt nära.... Och även den en instabild! 

  Över 23000 steg och 245%. 

Tänk att det blev en aktiv dag trots att jag valde att sova bort intervallerna imorse! 23000 steg går jag inte varje dag. Och 245% på aktivitetsnivån når jag inte så ofta... På fastedagen och allt! Härligt! Imorgon är det en vanlig matdag! Nice! Och bodypumpdags! Längtar redan! ❤️




1 kommentar:

  1. Vilken härlig eftermiddag du/ni fick, lite tack vare sovmorgonen 😉😃😃

    SvaraRadera