tisdag 29 september 2015

Lång måndag

Måndagen startade kl 05.00 när dotterns alarm gick igång. Hon skulle upp och kolla på röda supermånen. Hon orkade inte gå upp, så jag gick upp och tog en bild åt henne. Månen var jättefin och helt klart värd mödan. Men. Ses somnade jag inte om. Jag som brukar somna utan problem... Hm... 
Strax före kl 6.00 bestämde jag mig för efter lite velande att jag lika gärna kunde åka till gymmet. Sagt och gjort. Jag var också tvungen att packa bilen med golfsaker eftersom golf stod på agendan också.

Röda supermånen och dagens intervaller

När jag har sprungit dessa intervaller förut så har jag haft 30 sek vila mellan men jag tänkte bortorioritera dem och bara ta mellan varannan intervall. Det gick i början. Sen var jag tvungen att vila mellan varje... 

Benen var fortfarande stumma efter lördagens bodypump men det gick iallafall, med nöd och näppe.

Planen var att möta mamma och Christer vid tretiden för en golfrunda men de fick förhinder. Då tvingade jag ut maken istället. Han kom dit 2 minuter innan vi skulle gå ut. Men han hann iallafall. Jag hade ju med mig alla hans golfsaker inklusive hans skor. Snäll fru. Hihi....

Superfint väder. 16 grader och strålande sol.

Idag gick det bra till en början. Tänkte att jag skulle ha spelat upp, men shopen var stängd redan kl 16.00... 

Innan jag åkte så hann jag även anmäla mig till Göteborgsvarvet 2016! Så det kan gå... Jag som var färdig med halvmaror... 

På kvällen strök jag medan jag övade på bodypumpen. Ikväll är det dags för bodypump igen! Hela 95:an ska alltså sitta innan kl 18:30 ikväll... Jag har några bitar kvar att öva på... 

Men nu, nu är det dags för frukost! Den bästa frukosten är alltid dagen efter fastan! Mums! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar