måndag 14 september 2015

Blåsigt värre

På måndagar slutar jag skapligt tidigt och hade därför bestämt en golfdate med mamma och Christer. Vi gick 9 hål på hedbanan och herregud vad det blåste de sista tre hålen! 


Jag fick till några bra slag men det blev också några luftsvingar... Men kul var det! Det var ju en hel vecka sedan jag var ute på en runda. Och hedbanan var flera veckor sedan jag spelade på. På onsdag är det åter igen dags för damkommitén så då hoppas jag på uppehåll... Och tur! 

Just nu (när jag inte bloggar) pluggar jag koreografi till bodypumpen. Imorgon kör jag och kollegan Camilla release på bodypump 95 på min vanliga tid. Jag kör låt 1-4, och hon resten. Hon hade redan innan helgen pluggatin stora delar av koreografin och jag har bara kvällen på mig. Men fyra låtar hinner jag. Hoppas jag... ;)



På väg hem från golfen stannade jag till på Maxi och hämtade ut mitt paket från Röhnisch golf shop. 

Två ärmlösa tröjor i samma färg... Hur tänkte jag då? Fast båda var snygga! Jag tänkte nog att jag troligtvis kommer spela så mycket golf nästa sommar att jag inte hinner tvätta emellan. Och en ny keps... 

Nähä, dags att plugga vidare.... Hörs imorn! 


1 kommentar:

  1. Du tänkte såklart att du vill matcha den snygga vagnen ;)
    Är sååå taggad inför kvällen!!

    SvaraRadera