söndag 27 september 2015

Bra söndag!

Söndagen startade på golfbanan. Idag fick maken och jag med oss grannen på vår runda, vilket var kul! Jag slog ut från röd tee, men plockade sedan upp bollen och började från 150 meter. Idag gick det bra till en början och mot slutet men i mitten var det svårare att få i bollen... 

När det fortfarande gick bra...

Jag upptäckte idag att två rundor med 14-17 poäng också ger grönt kort så då har jag bara en gång kvar! Idag fick jag 13 poäng... Men sist fick jag 17! Kanske blir det imorgon? 

Min driver och jag var riktigt bra kompisar idag! Men de bollarna plockade jag ju upp om det inte var korthål...

Efter golfen var det snabblunch och iväg till ishallen för dotterns bandyträning.

Varmt och skönt ute, men rått och kallt inne i ishallen...

Väl hemma fikade vi på Toscan som blev över igår och sedan gav jag mig iväg på en prommis med bästa Christin. Dottern var hemma under tiden och maken åkte med sonen till hans bandyträning. Då var det hans tur att frysa...

Fick en cool bild med solen på lampan

Vackert


Det blev nästan en mil och våra fotostopp syns på pulsen. Dock var ett av stoppen inte ett fotostopp, utan kissestopp för mig... ;-)

Pee with a wiew....










1 kommentar:

  1. Vilken härlig höstdag det var. Då måste man ju passa på att göra saker utomhus, och med den utsikten också!! ;) :-D :-D

    SvaraRadera