torsdag 10 september 2015

Aktiv fastedag

Dagen började på gymmet! Äntligen pallrade jag mig iväg dit! Eftersom jag vill vara på jobbet innan kl 7.30 så hade jag Max en timme på mig. 
Jag klev in på gymmet 6.35 och var på bandet 5 minuter senare. Efter ytterligare 5 minuter var jag riggad och klar och kom på att klockan även måste tryckas igång...

Intervaller stod på schemat.



Efter 5 minuters uppvärmningsjogg så drog jag igång. Planen var 12 st 30 sekundersintervaller med 30 sek vila mellan varje. Jag drog igång... Men Christin var ju inte där så vem räknade? Inte jag..... Jag trodde att jag hade sprungit 4-5 intervaller men måste ha sprungit fler för det slutade inte på 12 st utan 14 st.... Men vad gör väl det?

Galet nöjd att jag överlevde intervallerna!

Sen in i duschen, svettas, eftersvettas och osa värme. Åkte i linne till jobbet. Apvarm! Normalt brukar jag ju styrketräna (och hinna eftersvettas då) efteråt, men det hann jag ju inte idag. 

Efter jobbet blev det en tur till golfbanan eftersom sonen har din träning idag. Jag passade naturligtvis på att öva lite också. 

Min fina vagn! 

Vilket underbart väder! Sol, 20 grader varmt och vindstilla! 

Sonens gäng, juniorerna.


Efter kvällsmaten, soppa, drog jag iväg och körde bodybalance med Christin. 

Dagen både började och slutade på Actic idag. 

En perfekt avslutning på min aktiva fastetorsdag. Nu blir det en kopp te och sedan sängen. Imorgon är en helt annan dag. Frukost, lunch, mellis, kvällsmat, vin och choklad. Längtar redan! 








2 kommentarer: