söndag 5 oktober 2014

Vilken härlig dag!

Började dagen med power yoga! Idag var bägge svägerskorna med vilket var extra kul. Tyvärr kände sig grannfrun inte riktigt hundra och stannade hemma. 

Idag var passet inte fullt så jobbigt som vanligt men väldigt skönt och kul ändå. 

När jag kom hem igen så satt ena svägerskan och jag och pimplade kaffe och snackade gojja ett tag innan jag satte igång och putsade fönstrena på utsidan. 

Efter lunch gick jag och bästa Christin ut på en milslång promenadrunda. Då hann vi också med att snacka lite gojja. 


Det var lite blåsigt på bron, men annars var det hur skönt som helst! 

Väl hemma putsade jag insidan av fönstren innan jag hoppade in i duschen. Nu har jag landat i soffan iklädd underställsbrallor och linne efter att ha fixat kvällsmat och njutit av den med ett glas rött... 



2 kommentarer: