söndag 19 oktober 2014

Uppdatering..

I tisdags var set pumptisdag som vanligt! Måste byta ut någon låt känner jag till nästa vecka... Bör nog kolla på det NU känner jag när jag tänker efter... Busy week ahead...

Onsdagen var ingen träning, men i torsdags var det CXworx förstås! Och yugoskola! Fredag em/kväll spenderades i Linköping på vinmässa. Mycket positivt överraskade av evenemanget var vi glada i hågen när vi letade upp ett matställe och hamnade på Tapas. Vi var egentligen inte hungrig efter allt gott vin, palsternackschips och surdegsbröd med underbart salt smör, men sugna... 


Vi beställde bara två tapas var förutom maken som beställde en meny. MEN varje tapastallrik kom in var för sig!!!

Först kom min med sötpotatis, valnötter och ost (för stark). Sen kom Jennys ena, Robbans ena, min andra (typ bruschetta) och Robbans andra. Jag hann äta färdigt mina bägge innan maken fick in sin tallrik!!! Och Robvan hann att äta färdigt innan Jenny väl fick in sin sista tallrik!!! 



INTE OKEJ att en i taget ska sitta och äta och de andra titta på!!! Även om det mesta var väldigt gott så går vi inte dit igen, vi vill ju äta samtidigt! 

Igår var mina älskade systrar här med sina familjer. Ena svågern hade jour men resten var här. Det blev italienskt afton. 


Vi började med pesto och surdegsbakat bröd som rostats i ugn med permasamist på! (Mätt redan där...) sen ris/potatis med fläskfilégryta med soltorkade tomater, pesto mm... Kvällen avslutades med gelato (hallon och oreocookieschoklad). Proppmätt var bara förnamnet!!!




Idag var det power yoga med bästa Carola på morgonen och direkt efter en timmes promenad med min Christin. 

Efter lunch var det bandyträning eller simskola? Späckad helg med andra ord! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar