söndag 12 oktober 2014

Power Yoga

Ja imorse var det dags för power yoga igen. Jag hängde med till 96%. De sista 4% gick inte pga min ömma nacke. Jag misstänker stress och kyla för att vara bovarna för min ömma nacke och ihållande huvudvärk...Grrr....

Efter det och lunch åkte vi till Linköping för att köpa nya stövlar till dottern. Hon fastnade direkt för ett par som jag hittade inom fem minuter. 199 kr! Toppen! 

Efter det tänkte vi bara stanna till på XXL sport och Lager 157 innan vi skulle bege oss hemåt igen... Big mistake! Huge!!!

Jag och dottern brände strax över 800 kr på lager. Vi köpte tröjor till oss två och sonen samt underkläder och strumpor. Sen begav vi oss till xxl... Där blev det ett par bandyskridskor till sonen för 1300 kr... Jaja, det gick väl an... Men sen...

Jag vet inte vad som hände men hux flux stod barnen med var sin NY mobiltelefon! 


Var sin Samsung nånting för 1300 kr styck... Och skal till det för 250 kr... Shit! Vad hände? Jag tyckte de kunde önska sig både skridskor och telefoner i julklapp... Men maken... Han skämmer bort drm för fullt!!!!

Nu blir det knäckebröd och vatten resten av månaden... 😁😁😁


Veckan som kommer:


Nu fotboll.... Eller sons of Anarchy... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar