måndag 6 oktober 2014

Tillbaka!

Idag började bootcampen igen! Nu är det åtta veckors camp måndagar och torsdagar, fast jag kan tyvärr bara gå på måndagar. Eller tyvärr och tyvärr, jag läser ju hellre serbiska om jag måste välja. Som jag måste göra i det här fallet...

Det var ca 10 gamla rävar, och 10 nya campare. Nya för mig iallafall... Idag började vi med uppvärmning innan vi två och två körde igång med detta:
 
60 squat med bollkast till varann
6 x 5 burpees (andra står i jägarvila)
Mage: 20 skicka boll till varandra
           20 x 2 russian twist (andra håll     halvvägs)
6 x 5 floorball (andra står med boll ö h)

Sen var det rodd 150 m och 30 repsving
Där vi var i delade i tre lag och tävlade mot varandra. Mitt lag kom på en andra plats. 

Passet var roligt och jobbigt! Var är min kondis? Längtar redan till nästa måndag. 

Nu ska jag bläddra i den här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar