torsdag 2 oktober 2014

Torsdag igen!

Tänk att jag inte hunnit skriva här på 10 dagar!!! Det är verkligen fullt upp...

Idag var andra lektionen i serbiska! Det är såå kul! Duda, vår lärare är sååå cool! 

Det går väldigt långsamt fram så vi har inte lärt oss så mycket än. Vi har gått igenom alfabetet, eller alfabeten... Vi har koncentrerat oss på latinska men idag fick vi lära oss skriva våra namn på kyrilliska! 



Så idag jobbade jag till kl 16.30, hade pass 17-17.30. Blev hämtad 18.20 och hemma igen 21.30! Idag hade vi ju studiedag så jag arbetade längre än vanligt... Annars slutar jag kl 14.30, så då är det inte lika stressigt! 



Annars har veckan varit såhär: 


Inte mkt träning med andra ord.... Men desto mer köpemat.... Jag har inte lagat mat en enda gång hittills den här veckan! Jag har ätit o'learys, mc Donalds, kinamat, kyckling på restaurang, grillad kyckling och revbensspjäll än så länge den här veckan.... Oooooops....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar