fredag 10 oktober 2014

Huvudvärk...

Ja nu har jag haft huvudvärk i tre dagar. Ingen dundrande utan malande och störande som inte ger med sig trots Ipren och panodil... Sååå irriterande! 

Idag stod jag över tabatan som jag hade tänkt köra, men igår instruerade jag mitt cx-pass och trotsade huvudvärken. Den släppte inte förrän på kvällen när det var dags för nybörjarkursen i serbiska! 😀

Men den kom tyvärr tillbaka idag... Imorgon hoppas jag kunna köra bodypump på förmiddagen och på söndag power yoga. Det är i allafall planen. 

Imorgon är det lite småstressigt då dotterns bandyträning slutar kl 10.00 och ska hämtas. Med hem ska också hennes uppblåsbara säng, väska, bandyväska mm för inatt sover de över där! Tjejmys på hög nivå! 

Kl 10.30 ska även sonen vara där och jag på gymmet för då drar passet igång. Allt ska hända mellan kl 10.00-10.30. Maken är redan på golfbanan vid det laget så honom kan jag inte räkna med då. Jag tror jag ska be instruktören om hjälp att ställa fram saker åt mig så att jag bara kan glida in strax innan start... 😁


Snart är det dags att fixa isen utomhus. Längtar! Bandy är en utomhussport! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar