tisdag 10 november 2015

Bodypump för pingviner

Idag har jag känt mig som en pingvin! Så fort jag rest mig och ska gå iväg så har det varit pingvingång som gäller. Såå stram i vaderna. Cementvader! Jag har en lärarkandidat hos mig i 5 veckor, Anna. Hon är gravid i V 27-28 men jag har vaggat värre än en höggravid idag och gnytt så fort jag rest mig. Pinit!

Här är jag, suddig men redo för kvällens pass! Tack Christin för bilden.

Bodypump i siffror, dagens instabild.

Jag var lite nervös innan passet, pallar vaderna utfallen i låt 7 och mountainclimber i låt 9? Men ja, det gick jättebra! Jag kände inget under passets gång men efteråt när jag gick stramade det lite igen. Nu bränner det dock gott i knäväcken och vaderna då de åter igen är insmorda med linnex. Linnex is da shit!



1 kommentar:

  1. Ledsen att du blev så suddig men jag blev lite stressad, livrädd att missa början på passet ;) Bra maglåt du valde! Tack för idag :)

    SvaraRadera