måndag 30 juni 2014

Näst sista

Idag var det näst sista måndagen på bootcampen. Dagen till ära bar det intervaller vid slussarna igen. Den här gången var det åtta intervaller men vi tog en bonusomgång idag igen så nio ggr sprang vi upp och joggade ner! Riktigt kul! Tyvärr var vi bara sex stycken idag. För tre veckor sedan när vi körde var vi nog nästan alla tjugo. Hm..  


Men vi kämpade på! När vi kom upp var det olika styrkeövningar. Vi körde två gånger per styrkedel:

20 axelpress (10 h och 10 v)
10 bicepscurls
10 Armhävningar på tå
10 rygglyft

Alltså de två första gångerna vi kom upp körde vi axelpress, nästa två ggr biceps och så vidare.

Vi avslutade med magövningar och stretch så 'efter'-bilden är lite missvisande... Men skillnad syns trots att det har gått 15 min sedan jag avslutade intervallerna...

På lunchen idag var det bodypump 90. Tog bort utfallslåten igen. Tänker vägra att ta bort axellåten :) Men det är klart, nu har jag inga fler lunchpass heller... 


Lite småsvett här också ser ni... 

Vet ni vad jag kom på? Jag har ju pump på söndag! Såhär kommer veckan alltså förhoppningsvis se ut:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar