söndag 22 juni 2014

99%

Ja passet, bodypump 90, satt till 99% idag. Imorgon lunch hoppas jag det sitter till 100 %! Vad den sista procenten innebär? Jo, som att börja uppvärmningen med två långsamma marklyft istället för stående rodd i 3/1-tempo... Men vad gör väl det? 



Frågan är hur min kropp mår imorgon efter dagens två pass... Pass ett som var backintervaller  och sedan pass två som var bodypumppasset... Första passet sedan 3/6. Första gången bp 90... Och på't igen imorgon... 😜

Men jag är sååå nöjd! Innan passet tänkte jag att jag ska göra de åtta första armhävningarna på tå, men jag klarade alla 16 på tå! Sjukt nöjd! 😊

Bästa Christin var också med och slet på passet. Vi har verkligen jobbat hårt idag. På tisdag ses vi igen för en ny runda...

Måste även erkänna att jag direkt efter passet åkte till pizzerian! Frågor på det? 😜

2 kommentarer:

  1. Näpp, inga frågor förutom om pizzan smakade bra ��
    Vilken dag du vännen, den känner vi nog av i morron ������

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pizzan försvann så fort att jag knappt hann känna efter! 😂
      Ja, vi lär nog känna av bägge passen imorgon... 😊

      Radera